KÜLÖNÖS
KÖZZÉTÉTELI LISTA - 2024/25
Frissítve: 2024. szeptember 20.
Veszprémi Rózsa Úti Általános Iskola
8200
Veszprém, Rózsa utca 43/2
OM azonosító: 037041
1.
A pedagógusok iskolai végzettsége és
szakképzettsége hozzárendelve a helyi tanterv tantárgyfelosztásához
Pedagógusok száma: 35 fő
Sor-szám |
Pedagógus
azonosító száma |
Végzettsége |
Szakképzettsége |
A
tantárgy-felosztás alapján tanított osztályok |
1. |
71742118600 |
főiskola |
tanító |
1.a |
2. |
73072828048 |
főiskola |
tanító |
1.a |
3. |
74225212594 |
főiskola |
tanító |
1.b |
4. |
72577882127 |
főiskola |
tanító |
1.b |
5. |
77228233922 |
főiskola |
tanító |
2.a |
6. |
74264064722 |
főiskola |
tanító |
2.a |
7. |
76847559314 |
főiskola |
tanító |
2.b |
8. |
72001441663 |
főiskola |
tanító |
3.a |
9. |
73286747036 |
főiskola |
tanító |
3.a |
10. |
72618923477 |
főiskola |
tanító |
3.b |
11. |
73126459152 |
főiskola |
tanító |
3.b |
12. |
77005380888 |
főiskola |
tanító |
4.a |
13. |
72326857716 |
főiskola |
tanító |
4.a |
14. |
73074267169 |
főiskola |
tanító |
4.b |
15. |
72105750759 |
főiskola |
tanító |
4.b |
16. |
75949185878 |
főiskola |
tanító számítástechnika szakos tanár |
4.a,b; 5.b |
17. |
78101699345 |
egyetem |
magyar-német szakos tanár |
5.a,b; 7.a,b; 8.a,b |
18. |
73616529533 |
főiskola |
német szakos tanár |
4.a; 5.a,; 6.a; 7.a; 8.a |
19. |
75779871553 |
egyetem |
magyar-angol szakos tanár |
5.b; 6.b; 7.b; 8.a,b |
20. |
74823063811 |
egyetem |
angol szakos tanár |
4.b; 5.b; 6.b; 7.b; 8.b |
21. |
72041268310 |
főiskola |
matematika-fizika szakos tanár |
5.a,;6.a,; 7.a,b; 8.a. |
22. |
77368997059 |
főiskola |
földrajz-testnevelés szakos tanár |
5.a; 7.a,b; 8.a,b |
23. |
71653123956 |
egyetem |
informatika-kémia szakos tanár |
3.a,b;4.a,b;5.a,b; 6.b; 7.a,b; 8.a,b |
24. |
76032494042 |
főiskola |
történelem-technika szakos tanár |
5.a,b; 6.a,b; 7.a,b; 8.b |
25. |
73641127268 |
egyetem |
rajz és vizuális kultúra |
5.a,b; 6.a,b; 7.a,b; 8.a,b |
26. |
74399632586 |
főiskola |
matematika-kémia-számítástechnika szakos tanár |
6.b; 8.b; |
27. |
72538316124 |
főiskola |
informatika-technika szakos tanár |
5.a,b; 6.a,b; 7.a,b |
28. |
77411985112 |
egyetem |
biológia-testnevelés szakos tanár |
5.ab; 6.a,b; 7.a,b; 8.a,b |
29. |
79678360614 |
főiskola |
matematika-számítástechnika szakos tanár |
5.b; 7.a; 8.a,b |
30. |
72889257632 |
egyetem |
magyar szakos tanár |
5.a,b; 6.a,b |
31. |
73652255121 |
főiskola |
fizika-kémia szakos tanár |
7.a,b; 8.a,b |
32. |
72106864422 |
egyetem |
ének szakos tanár |
5.a,b; 6.a,b; 7.a,b; 8.a,b |
33. |
78513349485 |
egyetem |
történelem szakos tanár |
5.a,b; 6.a,b; 7.a,b |
34. |
71847303776 |
főiskola |
testnevelés szakos tanár |
5.b; 7.a; 8.a,b |
35. |
73075189853 |
főiskola |
könyvtáros tanár |
|
2.
A nevelő és oktató munkát segítők száma,
feladatköre, iskola végzettsége és szakképzettsége
A nevelő és oktató munkát segítők száma: 4 fő.
Sor-szám |
Munkaköre,
feladatköre |
Végzettsége |
Szakképzettsége |
1. |
iskolatitkár |
érettségi |
gyors- és gépíró |
2. |
pedagógiai asszisztens |
érettségi |
pedagógiai asszisztens |
3. |
pedagógiai asszisztens |
érettségi |
pedagógiai asszisztens |
4. |
rendszergazda |
érettségi |
informatikai rendszergazda |
3.
Az országos mérés-értékelés eredményei,
évenként feltüntetve
|
|
|
Országos
átlag |
Megye-székhelyek
átlaga |
Az iskola |
2018. |
6. évf. |
matematika |
1499 |
1526 |
1549 |
|
szövegértés |
1492 |
1526 |
1554 |
|
8. évf. |
matematika |
1614 |
1638 |
1691 |
|
|
szövegértés |
1602 |
1627 |
1684 |
|
2019. |
6. évf. |
matematika |
1495 |
1519 |
1561 |
|
szövegértés |
1499 |
1532 |
1558 |
|
8. évf. |
matematika |
1624 |
1642 |
1712 |
|
|
szövegértés |
1608 |
1631 |
1691 |
|
2021. |
6. évf. |
matematika |
1468 |
1491 |
1526 |
|
szövegértés |
1478 |
1507 |
1531 |
|
8. évf. |
matematika |
1609 |
1628 |
1702 |
|
|
szövegértés |
1590 |
1610 |
1664 |
|
2022. |
6. évf. |
matematika |
1493 |
1517 |
1589 |
|
szövegértés |
1475 |
1505 |
1487 |
|
|
természettudomány |
1500 |
1528 |
1572 |
|
|
angol
nyelv |
1500 |
1535 |
1504 |
|
|
német
nyelv |
1500 |
1519 |
1480 |
|
8. évf. |
matematika |
1602 |
1620 |
1691 |
|
|
szövegértés |
1535 |
1555 |
1635 |
|
|
természettudomány |
1587 |
1602 |
1734 |
|
|
angol
nyelv |
1617 |
1642 |
1765 |
|
|
német
nyelv |
1587 |
1596 |
1671 |
|
2023. |
6. évf. |
matematika |
1475 |
1502 |
1554 |
|
szövegértés |
1432 |
1462 |
1484 |
|
|
természettudomány |
1472 |
1495 |
1522 |
|
|
angol
nyelv |
1474 |
1475 |
1528 |
|
|
német
nyelv |
1471 |
1511 |
1480 |
|
7. évf. |
matematika |
1549 |
1561 |
1650 |
|
|
szövegértés |
1505 |
1516 |
1554 |
|
|
természettudomány |
1547 |
1557 |
1579 |
|
|
angol
nyelv |
1546 |
1543 |
1558 |
|
|
német
nyelv |
1536 |
1553 |
1560 |
|
8. évf. |
matematika |
1586 |
1603 |
1636 |
|
|
szövegértés |
1513 |
1528 |
1511 |
|
|
természettudomány |
1569 |
1576 |
1599 |
|
|
angol
nyelv |
1591 |
1597 |
1650 |
|
|
német
nyelv |
1562 |
1582 |
1525 |
4.
Az intézmény lemorzsolódási, évismétlési
mutatói
Megnevezés |
2019/2020 |
2020/2021 |
2021/2022 |
2022/2023 |
2023/2024 |
1. évfolyam adatai: |
|
|
|
|
|
- 1. évfolyamból évismétlő tanulók száma |
- |
- |
- |
- |
1 |
- 1. évfolyamból évismétlő tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
- |
- |
- |
- |
2% |
2. évfolyam adatai: |
|
|
|
|
|
- 2. évfolyamból évismétlő tanulók száma |
- |
- |
- |
- |
- |
- 2. évfolyamból évismétlő tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
- |
- |
- |
- |
- |
3. évfolyam adatai: |
|
|
|
|
|
- 3. évfolyamból évismétlőtanulók száma |
- |
- |
- |
- |
- |
- 3. évfolyamból évismétlő tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
- |
- |
- |
- |
- |
4. évfolyam adatai: |
|
|
|
|
|
- 4. évfolyamból évismétlő tanulók száma |
- |
- |
- |
- |
- |
- 4. évfolyamból évismétlő tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
- |
- |
- |
- |
- |
5. évfolyam adatai: |
|
|
|
|
|
- 5. évfolyamból évismétlő tanulók száma |
- |
- |
- |
1 |
- |
- 5. évfolyamból évismétlő tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
- |
- |
- |
2% |
- |
6. évfolyam adatai: |
|
|
|
|
|
- 6. évfolyamból évismétlő tanulók száma |
- |
- |
- |
- |
- |
- 6. évfolyamból évismétlő tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
- |
- |
- |
- |
- |
7. évfolyam adatai: |
|
|
|
|
|
- 7. évfolyamból évismétlő tanulók száma |
1 |
- |
- |
- |
- |
- 7. évfolyamból évismétlő tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
2% |
- |
- |
- |
- |
8. évfolyam adatai: |
|
|
|
|
|
- 8. évfolyamból évismétlő tanulók száma |
- |
- |
- |
1 |
- |
- 8. évfolyamból évismétlő tanulók % (az évfolyamon tanulókhoz viszonyítva) |
- |
- |
- |
2% |
- |
Az intézmény
adatai: |
|
|
|
|
|
- az intézményben adott tanévben évismétlő tanulók száma |
1 |
- |
- |
2 |
1 |
- az intézményben az adott tanévben évismétlő tanulók % (az intézményben tanulókhoz viszonyítva) |
0,2% |
- |
- |
0,5% |
0,3% |
5.
Általános iskolában a volt tanítványok
nyolcadik-kilencedik évfolyamon elért eredményei évenként, középiskolai,
szakiskolai továbbtanulók mutatói
5.1. A volt tanítványok nyolcadik-kilencedik
évfolyamon elért eredményei évenként
A tanulók eredményeit nem minden középiskola küldte meg, így a
kilencedik évfolyamon elért eredményeket csak akkor tudjuk közölni, ha a
közoktatási információs rendszerben letölthetők lesznek.
Megnevezés |
Tanulmányi eredmények |
Tanulmányi eredmény |
|
8. évfolyamon |
9. évfolyamon |
||
A 2019/2020 tanévben végzett tanulók adatai |
4,35 |
|
|
A 2020/2021 tanévben végzett tanulók adatai |
4,37 |
|
|
A 2021/2022 tanévben végzett tanulók adatai |
4,55 |
|
|
A 2022/2023 tanévben végzett tanulók adatai |
4,2 |
|
|
A 2023/2024 tanévben végzett tanulók adatai |
4,45 |
|
|
5.2. A középiskolai, szakiskolai továbbtanulási
mutatók
Megnevezés |
Továbbtanulók |
Továbbtanulók száma összesen |
|||
középiskolába |
szakiskolába |
||||
száma |
aránya |
száma |
aránya |
||
A 2019/2020 tanévben végzett tanulók adatai |
45 |
95,7% |
2 |
4,3% |
47 |
A 2020/2021 tanévben végzett tanulók adatai |
73 |
96,0% |
3 |
4,0% |
76 |
A 2021/2022 tanévben végzett tanulók adatai |
53 |
96,0% |
2 |
4,0% |
55 |
A 2022/2023 tanévben végzett tanulók adatai |
50 |
98,0% |
1 |
2,0% |
51 |
A 2023/2024 tanévben végzett tanulók adatai |
55 |
98,0% |
1 |
2,0% |
56 |
6.
Szakkörök, mindennapi testedzés
Az intézményben működő szakkörök, diákkörök
Szakkörök (diákkörök, sportkörök) neve |
Igénybevétel |
Egyéb igénybevételi |
||
Ingyenes |
Térítéses |
|||
Magyar előkészítő |
X |
|
8. évfolyam |
|
Matematika
előkészítő |
X |
|
8. évfolyam |
|
Idegen nyelvi
előkészítő |
X |
|
8. évfolyam |
|
Kézműves |
X |
|
1. és 3.
évfolyam |
|
Rajz szakkör |
X |
|
2. és 4.
évfolyam |
|
Képzőművész |
X |
|
felső tagozat |
|
Sportkör |
X |
|
felső tagozat |
|
Néptánc |
|
X |
alsó tagozat |
|
Góliát
labdarúgás |
|
X |
1-6. évfolyam |
|
Szivacskézilabda |
|
X |
alsó tagozat |
|
7.
Hétvégi házi feladat szabályai, iskolai
dolgozatok szabályai
A tanulók közoktatási törvényből, és az intézmény házirendjéből is fakadó kötelessége a tanulás. A tananyag tanórai feldolgozása mellett a tanulók számára fontos az otthoni tanulás, gyakorlás, felkészülés. A pedagógusok a tanulók tananyag elsajátításának érdekében szóbeli és írásbeli házi feladatot adhatnak.
A kötelező szóbeli és írásbeli házi feladat mennyisége
- elsőtől negyedik osztályig nem haladhatja meg a napközis tanulmányi foglalkozás időtartamát,
- ötödiktől nyolcadig osztályig pedig a tantárgyankénti harminc percet.
Hétvégén sem adható több házi feladat, mint a hét többi napján.
Csak olyan házi feladat adható, amelynek előkészítése a tanórán már megtörtént.
Hosszabb iskolai szünetekre kötelező házi feladat nem adható.
A gyermekeket motiváló, szorgalmi házi feladat a pedagógus szándékától, pedagógiai céljától függően, tetszőlegesen adható.
7.2. Iskolai dolgozatok szabályai
Az írásbeli dolgozatok formái:
- témazáró dolgozat,
- témaközi felmérés,
- írásbeli számonkérés,
- röpdolgozat.
Témazáró dolgozatnak minősül az az írásbeli számonkérés, mely legalább egy témakör anyagára épül. Egy tanítási napon 2 témazáró dolgozatnál több nem íratható, ezért a tanulókkal a dolgozatok időpontját előre ismertetni kell.
A tanuló joga, hogy az írásbeli dolgozatát, annak beszedésétől számított 10 tanítási napon belül kijavítva és értékelve megkapja.
A szülő joga, hogy a gyermeke által írt dolgozatokat hazaküldve, illetve kivételes esetben fogadóórán megtekinthesse.
A tanulók tanulmányi munkájának értékelése az egyes évfolyamokon a
következők szerint történik:
- Az év közben adott érdemjegyeket az elektronikus naplóban az alábbiak szerint súlyozzuk:
150%: Írásbeli témazáró dolgozat
50%: Gyűjtőmunka
Házi dolgozat
Szorgalmi feladat
Beszámoló
Külalak
Verseny
A többi bejegyzéshez tartozó érdemjegy értéke az átlag számításánál 100%.
8.
Iskolai tanév helyi rendje
8.1. Az intézmény nyitvatartása
Az iskola szorgalmi időben, tanítási napokon 7.00 órától 18.00 óráig tart nyitva. A tanítás 8.00 órakor kezdődik. A tanítás 8.00 óra előtt is megkezdhető, ha ehhez az adott közösség, illetve a szülők hozzájárulnak.
Az iskolában 18.00-20.00 óra között külön igazgatói engedéllyel szervezhető program.
8.2. A szorgalmi idő
Az intézményünkben a munkát tanév, ezen belül a szorgalmi idő keretei között kell megszerveznünk. Az első és utolsó tanítási nap által meghatározott időszak a szorgalmi idő. A szorgalmi idő áll rendelkezésre egy iskolai évfolyam követelményeinek oktatásához, elsajátításához.
A 2024/2025. tanévben a szorgalmi idő
- első tanítási napja: 2024. szeptember 2. (hétfő)
- utolsó tanítási napja: 2025. június 20. (péntek).
A tanítási napok száma 183 nap.
A szorgalmi idő első féléve 2025. január 17-ig tart.
Az első félévben elért tanulmányi eredményekről szóló értesítést 2025. január 24-ig kapják kézhez a tanulók.
8.3. Az iskolai tanítás nélküli munkanapok
időpontja, felhasználása
A szorgalmi idő alatt a nevelőtestület által jelen dokumentumban meghatározott pedagógiai célra négy munkanapot tanítás nélküli munkanapként használhat fel, amelyből egy tanítás nélküli munkanap programjáról a nevelőtestület véleményének kikérésével az iskolai diákönkormányzat jogosult dönteni, egy tanítás nélküli munkanap pedig kizárólag pályaorientációs célra használható fel.
A tanítás nélküli munkanapok és azok felhasználása:
2024. december 7 (szombat) |
Pályaorientációs
nap (felső tagozat) |
2025. február 24. (hétfő) |
Továbbképzési nap |
2025. március 24. (hétfő) |
Nevelési értekezlet |
2025. április 15. (kedd) |
Diákönkormányzati
nap |
2025. május 17.
(szombat) |
Pályaorientációs
nap (alsó tagozat) |
8.4. A szünetek időtartama
Őszi szünet: 2024. október 28-31.
- szünet előtti utolsó tanítási nap: 2024. október 25. (péntek)
- szünet utáni első tanítási nap: 2024. november 4. (hétfő)
Téli szünet: 2024. december 23 – 2025. január
3.
- szünet előtti utolsó tanítási nap: 2024. december 20. (péntek)
- szünet utáni első tanítási nap: 2025. január 6. (hétfő)
Tavaszi szünet: 2025. április 17-25.
- szünet előtti utolsó tanítási nap: 2025. április 16. (szerda)
- szünet utáni első tanítási nap: 2025. április 28. (hétfő)
8.5. A nemzeti, iskolai ünnepek megünneplésének
időpontja
Tanévnyitó ünnepély: 2024. szeptember 1. (vasárnap)
Megemlékezés az aradi vértanúkról: 2024. október 4. (péntek)
Megemlékezés az 1956. évi forradalom és szabadságharcról, valamint a Magyar Köztársaság 1989. évi kikiáltásának október 23-i évfordulójáról:
2024. október 22. (kedd) 8.00 óra, iskolai ünnepély
Magyar nyelv napja: 2024. november 13. (hétfő)
Iskolai karácsony: 2024. december 20. (péntek), iskolai ünnepély
Magyar kultúra napja: 2025. január 22. (szerda)
Farsang: 2025. február 14-15. (péntek-szombat)
Megemlékezés a kommunista és egyéb diktatúrák áldozatairól: 2025. február 25. (kedd)
Március 15. megemlékezés az 1848-as forradalomról és szabadságharcról és a magyar zászló és címer napjáról: 2025. március 14. (péntek) 8.00 óra, iskolai ünnepély
Megemlékezés a holokauszt áldozatairól: 2025. április 16. (szerda)
Föld napja: 2025. április 16. (szerda)
Tavaszi művészeti bemutató: 2025. június
Nemzeti összetartozás napja: 2025. június 4. (szerda)
8. évfolyam ballagási ünnepsége: 2025. június 20. (péntek) 18.00 óra
Tanévzáró ünnepély: 2025. június 24. (kedd) 18.00 óra
8.6. Az évi rendes diákközgyűlés ideje: 2025. június 13. (péntek)
8.7. Az előre tervezhető nevelőtestületi
értekezletek időpontja
A nevelőtestületi értekezletek terve:
Értekezlet |
Az értekezlet célja, főbb napirend |
Felelős |
2024. augusztus 21. |
Alakuló értekezlet. A következő tanév előkészítése, elkezdésével kapcsolatos feladatok, tájékoztatás |
igazgató |
2024. augusztus 30. |
Tanévnyitó értekezlet |
igazgató |
2025. január 17. |
Félévi osztályozó értekezlet |
igazgató |
2025. január 24. |
Félévi értékelő, következő félévre vonatkozó feladat meghatározó értekezlet - pedagógiai munka elemzése, értékelése, - a pedagógiai munka hatékonyságának vizsgálata |
felsős igazgatóhelyettes |
2025. június |
Felkészülés a tanévzárásra |
|
2025. június 20. |
Év végi osztályozó értekezlet |
igazgató |
2025. június 27. |
Tanévzáró értekezlet - szakmai munka értékelése |
igazgató |
8.8. A pályaválasztást megalapozó kompetenciák
vizsgálata
A mérést 2024. szeptember 17. és 2024. október 9.
között kell elvégezni.
8.9. A tanulók fizikai állapotát felmérő
vizsgálat időpontja (NETFIT):
A mérést 2025. január 9. és 2025. május 9. között kell elvégezni.
A mérés eredményeinek feltöltését június 20-ig el kell végezni.
8.10. Kompetencia, valamint idegen nyelvi mérés
Kimeneti
mérések:
Szövegértési és matematikai kompetenciákat vizsgáló mérés a 4. és az 5. évfolyamon.
Szövegértési, matematikai és
természettudományi kompetenciákat vizsgáló mérés a
6-8. évfolyamon.
Idegennyelvi mérés az angol vagy a
német nyelvet első idegen nyelvként tanulók körében a
6-8. évfolyamon.
Digitális kultúra és történelem kísérleti mérés az 5-8. évfolyamon.
A kimeneti
mérések időpontja: 2025. március 24. és
2025. május 30. között.
9.
Iskolai osztályok száma és az egyes
osztályokban a tanulók létszáma
Iskolai
osztály |
Az
osztályban tanulók száma |
1.a |
22 fő |
1.b |
26 fő |
2.a |
24 fő |
2.b |
24 fő |
3.a |
23 fő |
3.b |
24 fő |
4.a |
21 fő |
4.b |
21 fő |
5.a |
28 fő |
5.b |
27 fő |
6.a |
18 fő |
6.b |
25 fő |
7.a |
23 fő |
7.b |
29 fő |
8.a |
18 fő |
8.b |
18 fő |
Tanulók teljes létszáma: 371 fő